Har du fått ett kravbrev och behöver
hjälp med din betalning?

Vi hjälper dig med en avbetalningsplan

Logga in med BankID  

 

Har du fått ett inkassokrav?

En konsekvens av GDPR är att det ställs mer krav på identifikation vid hantering av specifika frågor kring ett ärende. Capitum AB kan inte längre svara på ärendespecifika frågor på telefon. Vi hänvisar istället alla sådana frågor till vår webb dit du som fått ett krav kan logga in med användande av sitt Bank-id.
 

Avbetalning?

Om du inte kan betala är det viktigt att du hör av dig till oss i tid. Vi hjälper gärna till med olika lösningar, kanske i form av en avbetalningsplan. Är du intresserad av en avbetalningsplan kan du fylla i dina önskemål nedan. Vi återkommer snarast till dig med besked om denna har godkänts.

Adress

Box 1189

621 22 Visby

E-post
Telefon

Kontakta oss

Har du andra frågor och inte vill ansöka om avbetalning är du välkommen att kontakta oss under vår telefontid måndag - fredag 09.00 - 12.00 på  0498-22 11 01 eller skriv till oss info@capitum.se. Glöm inte att ange ditt ärendenummer.

Vanliga frågor

Vill du slippa anpassa dig efter vår telefontid eller skriva till oss. 

Kolla här ifall din fråga redan är besvarad. 

 

Avbetalningsplan